суббота, 27 февраля 2016 г.

Дмитро Лубінець завітав до офісу волинської благодійної організації.

Дмитро Лубінець в рамках візиту на Волинь та тісної співпраці між Благодійним Фондом «Волинь-2014» та «Я - Волноваха» завітав до офісу волинської благодійної організації.
За підтримку населення Волновахи та Волноваського району, вручив виконавчому директору БФ «Волинь-2014» Володимиру Кривовичу подяку.

У свою чергу, волинські благодійники передали для бібліотек Волновахи книги Лесі Українки «Слово, моя ти єдиная зброє…» та книгу-пам’яті про загиблих волинських військовослужбовців «Волинський пантеон: Схід-2014».

Під час зустрічі обговорили шляхи подальшої співпраці. Володимир Кривович, користуючись нагодою, порушив питання удосконалення чинного законодавства в сфері благодійної діяльності.

Хочу нагадати, що Благодійні фонди «Волинь-2014» та «Я - Волноваха» співпрацювали в рамках українсько-польської програми «Разом з Україною», завдяки чому благодійну допомогу отримали тимчасово переміщені особи на загальну суму понад 10 млн грн.
Сообщает Дмитрий Любинец

3 комментария:

  1. Огромную благодарность выражаю благотворительному фонду"Волинь-14"и фонду Я Волноваха,за оказанную помощь в виде продуктовых наборов переселенцам Волновахи

    ОтветитьУдалить
  2. Огромную благодарность выражаю благотворительному фонду"Волинь-14"и фонду Я Волноваха,за оказанную помощь в виде продуктовых наборов переселенцам Волновахи

    ОтветитьУдалить